ΝΕΑ συνταγή μπάρα πρωτεΐνης

Που και που φτιάχνω μπάρες πρωτεΐνης σπίτι, εκτός οτι είναι πιο οικονομικό, είναι και σχετικά πιο υγιεινό.
Σήμερα έφτιαξα μια νέα συνταγή, τις συνταγές δε τις βρίσκω κάπου, τα βασικά υλικά είναι
σκόνη πρωτεΐνης
Βρώμη
Αμυγδαλοχυμός
Τα links είναι τυχαία, οποιαδηποτε μάρκα κάνει τη δουλειά.

Τα υπόλοιπα υλικα ειναι τι αρεσει στον καθενα
μπορει να ειναι

  • φυστικοβούτυρο
  • ταχίνι
  • κακάο
  • κουβερτούρα
  • μέλι
  • ξηροι καρποι
  • κόκοι σοκολάτας
  • σπασμένα μπισκότα
  • τρίμα αμυγδάλου
  • τρίμα καρύδας
    και οτιδήποτε αρέσει στον καθενα.

Το δευτερο μυστικό (το πρώτο ήταν τα κύρια υλικά, δε πρεπει να λειπει κατι απο τα κυρια υλικα),ειναι οτι πρεπει να προσεξουμε ποσο αμυγδαλοχυμο θα βαλουμε, δεν πρεπει να βαλουμε πολυ, θα βαλουμε ισα ισα να μπορουν να ανακατευτουν τα υλικα με ενα μιξερ τέτοιο ή με ενα κουταλι ή με πηρουνι. Το μείγμα πρέπει να είναι πολύ σκληρό και να δουλεύεται πολύ δύσκολα, αν ειναι μαλακο τοτε θα αποτυχει η συνταγη, αν ειναι μαλακο πρεπει να προσθεσετε περισσοτερο απο τα ξερα υλικα.

Βάζουμε τα υλικα που θελουμε σε ενα μεγαλο πλαστικο μπωλ και ανακατευουμε με τις οδηγιες που δινω στην προηγουμενη παραγραφο.

Μολις ειναι καλα ανακατεμενο, με ενα κουταλι το απλωνουμε σε ενα μικρο ταψακι που πρωτα στο ταψακι εχουμε βαλει λαδοχαρτο.

Οπως ειναι στο ψυγείο και σε 2-3 ώρες μπορείς να δοκιμάσεις τι έκανες.

IMG_20200309_135145

IMG_20200309_135154

1 Like

Καλοοοοο την σκόνη πρωτεΐνης μόνο φοβάμαι, αν βάλουμε γιαουρτι δεν θα πετυχει

Μεγάλε στο γιαούρτι βάλε μέλι με ξηρους καρπους και τρώγε το :sweat_smile:

Έχω δει αρκετό κόσμο που λέει οτι φοβάται την πρωτεΐνη. Όμως αυτό που διαβάζω συνέχεια ειναι οτι η σκονη πρωτεΐνης ειναι το πιο διερευνημένο προϊόν, γίνονται ερεύνες απο το 1984 και εχουν δειξει οτι είναι ασφαλες να τρωμε σκονη πρωτεΐνης. Είναι απο το γάλα αυτη η σκόνη μαζι με κάποια αλλα που της δινουν γευση αναλογα τη μαρκα πχ τωρα εχω μια με γευση καραμελα, πρεπει να εχει γευση αλλιως δεν τρωγεται, ειχα παρει μια φορα χωρις γευση και εκανα εμετο σχεδον αλλα της εβαζα δικα μου πραγματα να αλλαξει η γευση οπως κακαο κλπ.

Απο ερευνες και στο εργασστηριο δεν εχει κατηγωρηθει για κατι η πρωτεΐνη.
Σε αντίθεση με την κρεατίνη (αυτό δίνει όγκο) έχει κατηγωρηθεί για προβληματα στο συκώτι.
Αλλα αθλητικα συμπληρώματα δεν ξερω δεν εχω ασχοληθεί.
Εγω παίρνω πρωτεΐνη κανενα χρονο ως συμπληρωμα, ειναι ενα συμπληρωμα διατροφης γιατι αν θελω να φαω την πρωτεινη που πρεπει σε κοτοπουλα δε με φτανει ενα κοτετσι την ημερα :joy: με την πρωτεινη βαζω 3 κουταλιες 4 φορες την εβδομαδα και ειμαι οκ σε συνδιασμο παντα με το καλο φαγητο.

Αυτό το βίντεο ειναι κατατοπιστικο

Η κόρη μου που εργάζεται ως γυμναστρια και σαν περσοναλ τρεινερ τις υπολοιπες ωρες παίρνει συμπληρωμα πρωτεΐνης ,και αυτή το ίδιο μου είχε πει ,είμαι της γνώμης ότι εάν εργάζεσαι σκληρά και γυμναζεσαι οκ,αλλά τώρα εγώ με λάιτ ενέργεια νομίζω δεν την χρειάζομαι, δεν ξέρω για σενα

Δε παίζει ρόλο αν εργαζεσαι ή οχι. Η σκονη πρωτεΐνης είναι μια τροφή σε μορφη σκονης φουλ σε πρωτεινη με πολυ χαμηλες θερμιδες. Δηλαδη οτι πρεπει για ενδυναμωση ή και αδυνατισμα.
Μπορει και ο ποιο τεμπελης ανθρωπος να παρει πρωτεινη απλα δεν υπαρχει λογος.
Πχ αν μπαινω με καθαρα ρουχα στο αυτοκινητο δεν υπαρχει λογος να βαλω καλυματα στα καθισματα. Μπορω να βαλω αν θελω αλλα δεν υπαρχει λογος.

Ας μιλησουμε και για τα αρνητικα της πρωτεινης.

  1. Μολις την φας σε στελνει κατευθειαν στην τουαλετα
    και
    2…
    Τα αερια ειναι παρα παρα παρα πολλα και βρωμερα :joy: :man_kneeling::dash: :dash: :dash:
    Μιλαμε ποτιζουν οι τοιχοι

Εάν παίρνεις όμως περισσότερο απο Τι πρέπει δεν έχει παρενεργειες; γιατί και με την τροφή την παίρνουμε γάλα τυρί αυγά κλπ

Δε φτάνει γαλα τυρι και αυγα μερικες φορες πχ εγω τωρα δε πρεπει να τρωω αλατια αρα παει το τυρι, δε πρεπει να τρωω αυγα ουτε ζωικα λοιπη αρα παει και το γαλα. εμεινε πρωτεινη σκονη, μπροκολο που ειναι φουλ, κουνουπιδι το ιδιο και φυσικα στηθος κοτοπουλο.
Η σκονη πρωτεινης ειναι συμπληρωμα δηλαδη στο τελος της ημερα κοιταζω ποση πρωτεινη εφαγα απο τα τροφιμα, αν δε φτανει στα 150γρ τοτε συμπληρωνω απο τη σκονη. Επειδη δε μπορω να τρωω τοσο πολυ παντα χρειαζεται η σκονη γιατι ειναι χαμηλη σε θερμιδες.

πρεπει να φαω καθε μερα 1600-1800 θερμιδες με 150γρ πρωτεινης. με τροφη μαγειρεμενη ειναι αδυνατο. βαζω λιγη σκονη πρωτεινη και πλησιαζω το στοχο.

Κανεις κάποια συγκεκριμένη διατροφή χωρίς λίπη και αλατια; για χάσιμο βάρους η είναι κάτι αλλο;

blades θυμασαι μια φορα που εφτιαξες παστελια;

Τα θυμάμαι, πρόσφατα τα λέγαμε με την Ν.